הטנק ה-22 בדרכו לארץ
מאות מאנ"ש והתמימים גדשו בליל שישי, את 'טנק המבצעים' מספר 22 החדש של ניידות חב"ד, שעצר בחזית בית חיינו – 770, רגע לפני שהוא יוצא למשימתו בארץ הקודש. החסידים נכנסו לתוך הטנק המפואר להתוועדות חסידית ספונטנית ואמירת 'לחיים' כמיטב המסורת, יחד עם יו"ר ניידות חב"ד וצבאות השם בארץ הקודש, הרב דוד נחשון